ინდუსტრია – რომელიც მოიცავს წარმოებას, საცალო ვაჭრობას და მომსახურების მიწოდებას, ერთ დაწესებულებაში.
რესტორნების ინდუსტრია გიგანტური თავსატეხივითაა ბიზნესში. ეს ის ადგილია, სადაც საკვები, კულტურა და ფული ერთიანდება.
სარესტორნო სფეროში მოღვაწე ბიზნესების სწორი ბუღალტრული აღრიცხვისთვის კრიტიკულად მნიშვნელოვანია:
საკვების რეცეპტში გაწერილი დოზების სიზუსტე და პრაქტიკაში გამოყენებულ დოზებთან შესაბამისობა (კალკულაცია)
ხშირი ინვენტარიცაზია (მარაგების აღრიცხვა), რათა სააღრიცხვო მონაცემები არ განსხვავებოდეს ფაქტობრივი მდგომარეობისგან
მარაგების აღრიცხვა არის საკვები დაწესებულების პულსი. ყოველთვიურად გადახედვა უბრალოდ არ არის საკმარისი იმისათვის, დარწმუნდეთ, რომ სწორ გადაწყვეტილებებს იღებთ.
თუ არ აფასებთ თქვენს მარაგებს ყოველ კვირას, თქვენ რისკავთ, რომ გამოტოვოთ გადამწყვეტი შედეგები – გადაჭარბებული საკვები, რომელიც ფუჭდება, ან არასაკმარისი მარაგი – ვერ დააკმაყოფილებთ მომხმარებელთა მოთხოვნას.
ორივე ცუდი სცენარია.
ჩვენ გთავაზობთ კვების ობიექტების აღრიცხვის სრულყოფილი პრაქტიკის დანერგვას, ჯანსაღი ბიზნეს პროცესების უზრუნველსაყოფად.
ჩვენი მომსახურება განკუთვნილია შემდეგი მიმართულების კომპანიებისთვის:
შერეული რესტორნები, ღვინის მარნები, შატოები
სწრაფი კვების ობიექტები
კაფე-ბარი, ლაუნჯი, პაბი
პიცერია, საშაურმე, საკონდიტრო
1. ფინანსური პროცესების დიაგნოსტიკა, ერთიანი სააღრიცხვო და ფინანსური ანგარიშგების პოლიტიკის დანერგვა, რათა ეფექტურად ხდებოდეს ფინანსური ინფორმაციის კონსოლიდაცია ნებისმიერ დროს;
2. დროის ნებისმიერ მომენტში კომპანიისთვის ხარისხიან ფინანსურ ინფორმაციაზე წვდომა მართებული ბიზნეს და სტრატეგიული გადაწყვეტილებების მისაღებად;
3. POS სისტემაში გადასატანი ნაშთების აღრიცხვა, რეცეპტების მიხედვით, ახალ პროდუქტებზე თვითღირებულებების დაანგარიშება და პროგრამაში ასახვა;
4. საქმიანობის ფინანსური მაჩვენებლებისა და მომგებიანობის შესახებ ინფორმაციის დეტალური ანალიზი, წარმოების ეტაპების და პროდუქციის კატეგორიების მიხედვით;
5. შემოსავლების და დანახარჯების ანალიზი ფილიალების, დეპარტამენტების, პროდუქციის/პრუდუქტის სერიის მიხედვით;
6. გამართული ფინანსური სტრუქტურის ფორმირება, საწარმოო პროცესებისა და პროცედურების შემუშავება;
7. ხარჯების კლასიფიკაცია – წარმოების აღრიცხვა მოიცავს ხარჯების კლასიფიკაციას სხვადასხვა კატეგორიებად, როგორიცაა პირდაპირი მასალები, პირდაპირი შრომა და წარმოების ზედნადები ხარჯი. ეს კლასიფიკაციები საშუალებას იძლევა უფრო ზუსტად შეფასდეს სხვადასხვა კომპონენტები, რომლებიც ხელს უწყობენ წარმოების საერთო ღირებულებას;
8. ვარიაციების (გადახრების) ანალიზი და კონტროლი— წარმოების აღრიცხვა მოიცავს დისპერსიულ ანალიზს, რათა შეადაროს ფაქტობრივი ხარჯები სტანდარტულ ან ბიუჯეტის ხარჯებს;
9. მზა პროდუქციის თვითღირებულების დეტალური ანალიზი– ზედნადები ხარჯების გადანაწილება: როგორიცაა ქირა, კომუნალური მომსახურება, აღჭურვილობის ცვეთა და არაპირდაპირი შრომა, ნაწილდება პროდუქტებზე ან საწარმოო ერთეულებზე;
10. რეპორტინგის სისტემის შემუშავება, გადახრების ანალიზი და კონტროლი
ჩვენი საბუღალტრო განყოფილება,მოგაწვდით სრულ ინფორმაციას კვარტალურად, ყოველთვიურად (თუნდაც ყოველკვირეულად ან ყოველდღიურად, საჭიროებიდან გამომდინარე)
ფინანსური უწყისების მომზადება
მოგება- ზარალის ანგარიშგება
ბალანსის ანგარიშგება
ფულადი ნაკადების მოძრაობის ანგარიშგება
11. მიღებული ფინანსური შედეგების ყოველთვიურად განხილვა კომპანიის მენეჯმენტ გუნდთან;
12. შესაბამისი ახსნა-განმარტებითი შენიშვნების და რელევანტური ფინანსური კოეფიციენტების შემუშავება;
13. ფინანსური და კომერციული მაჩვენებლების ანალიზის სისტემის დანერგვა;
14. რეგულაციებთან შესაბამისობის ეფექტური შიდა კონტროლის დანერგვა
კონტროლი ამცირებს თაღლითობის, შეცდომების და შეუსაბამობის რისკს, რაც იძლევა გარანტიას, რომ კომპანიის ფინანსური საქმიანობა ზუსტი და სანდოა;
15. დანაკარგების დეტალური ანალიზის სისტემის შემუშავებას, დანაკარგების ნორმის განსაზღვრას, დასაშვები გადახრის ნორმების შემუშავებას;
16. IFRS სტანდარტების დანერგვა;
17. ბიუჯეტირებისა და ანალიზის სისტემის შემუშავებას და დანერგვას, როგორც კომპანიის ასევე დანახარჯთა წერტილებისა და მნიშვნელოვანი სტრუქტურული ერთეულების მიხედვით;
18. ფინანსური მაჩვენებლების ყოველთვიური/კვარტლური ანალიზი ყველა პროდუქტის ან ობიექტების მიხედვით და რეკომენდაციების გაწევა ფინანსური ეფექტურობის შესახებ;
19. საკურიერო კომპანიებთან: GLOVO-ს, WOLT-ისა და BOLT-ის მიტანის სერვისებთან, წარსადგენი დოკუმენტაციის კანონისა და დადგენილი წესების მიხედვით წარმოება, მონაცემების დადარება;
20. სპეციალური აღჭურვილობის, დეკორატიული პროდუქტების, ტექსტილის, განათების, პერსონალის უნიფორმების და სხვა ექსკლუზიური პროდუქტების მიმწოდებლებთან წარსადგენი დოკუმენტაციის კანონისა და დადგენილი წესების მიხედვით წარმოება, მონაცემების დადარება;
21. დებიტორებთან/კრედიტორებთან შედარების აქტების გაფორმება;
22. ლოიალობის სისტემის აღრიცხვა და მართვა (ფასდაკლების, დაგროვების, სასაჩუქრე ბარათები და ა.შ)
და სხვა.
გათვალისწინებულია სარესტორნო – კვების სფეროს სპეციფიკური მახასიათებლები:
სეზონურობა
ტურიზმზე დამოკიდებულება
საბრუნავი კაპიტალის გამოწვევები
ნედლეულზე და პროდუქტებზე ფასების უეცარი ცვლილებები